معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران کتاب «تندتر از عقربه‌ها حرکت کن» نوشته بهزاد دانشگر را چهارمین کتاب از سومین دوره مسابقات مجازی کتابخوانی هشت بهشت اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، نویسنده این کتاب «بهزاد دانشگر» و راوی آن «نوید نجات‌بخش» است و این کتاب روایت حرکت به سوی یک اتفاق بزرگ است.

در معرفی کتاب آمده است: این متن حاصل گفت‌وگوهای من(نگارنده) و نوید نجات‌بخش(راوی) و دیدارهای مکرر من از بهیار صنعت سپاهان در سال 1395 است. اما این متن در این سال‌ها توفیق نشر نمی‌یافت تنها به یک دلیل. نوید نجات‌بخش نگران بود که این متن در پی بت‌سازی از او و برجسته کردنش باشد. در این سال‌ها، مدام تکرار می‌کرد نوید نجات‌بخش اهمیتی ندارد. این مسیر است که اهمیت دارد، مسیری که نوید نجات‌بخش با پیمودنش توفیقات زیادی به دست آورده است. پس باید از مسیر گفت.

من این سال‌ها تلاش کردم او را قانع کنم که آن مسیر، بدون تجربه‌های شخصی نوید نجات‌بخش، می‌شوند یک مشت تعاریف و مفاهیم و کلیات که همه جا گفته می‌شود، اما کسی به آن‌ها اطمینان نمی‌کند. کسی درک مشترکی از آن‌ها ندارد و اگر نبود تأکید رهبر انقلاب در روایت فتوحات اقتصادی و علمی و صنعتی، شاید همه توضیحات من بی‌اثر می‌ماند. پس اگر جایی بیش از اندازه به وی پرداخته شده است، حاصل ناتوانی نگارنده در روایت مسیر بوده، نه خواسته نوید نجات‌بخش.

دانشجویان علاقه‌مند مسابقه مجازی کتابخوانی هشت بهشت می‌توانند جمعه ۲۹ مهر ماه ۱۴۰۱ از ساعت 9 تا 24 با مراجعه به سایت باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران به نشانی

BooKRc.ir

در این مسابقه کتابخوانی شرکت کنند.

به دانشجویان برگزیدگان این مسابقه کتابخوانی جوایز 5 میلیون ریالی اهدا می‍‌‌شود.

دانشجویانی که در ورود به سایت و یا ثبت‌نام مشکل دارند به آیدی تلگرامی زیر اطلاع دهند.

@FarhangiJUT

عضویت در کانال تلگرامی مسابقات کتابخوانی هشت بهشت :

@FJUTBookRC

آدرس صفحه اینستاگرام :

https://instagram.com/fju_tehran?utm_medium=copy_link

نسخه الکترونیکی کتاب «تندتر از عقربه‌ها حرکت کن» در بن‌سازه(پلتفرم) طاقچه موجود است.

انتهای پیام