«سرکار علیه»، دومین کتاب از سومین دوره مسابقات کتابخوانی «هشت بهشت» معرفی شد .

به گزارش روبط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، «زهره عیسی‌خانی» و «ریحانه کشتکاران» نویسندگان کتاب «سرکار علیه»، هستند که چند روایت «مادر ــ دختری» درباره‌ی هویت اجتماعی زن را در این کتاب به نگارش در آورده‌اند.

تفاوت نسلی، کم‌تجربگی دختر و باتجربه بودن مادر و شرایط تربیتی متفاوت سبب شده دنیای مادران و دختران متفاوت باشد. مادر و دختری که دیده‌ها و شنیده‌ها و تجربه‌هایشان را در این کتاب کاغذی مطرح کرده‌اند ممکن است به هر دلیلی شبیه به یکدیگر نباشند، اما هرکدام با عینک خودشان موضوع واحدی را روایت کرده‌اند تا برای گفت‌وگوی مادران و دختران و کم‌تر شدن روز به روز فاصله‌های میان دو نسل راه‌گشایی شود. این کتاب مجموعه روایتی جذاب و صمیمی به قلم مادر و دختری از دو نسل متفاوت برای درک برخی چالش‌های هویت زنان در دنیای امروز است.

معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران این‌بار این کتاب را برای دانشجویان علاقه‌مند کتابخوانی جهت شرکت در مسابقه مجازی «هشت بهشت» انتخاب کرده است.

دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور اعم از پزشکی و غیر پزشکی می‌توانند با مراجعه به سایت باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران به نشانی BookRc.ir برای شرکت در دومین مسابقه مجازی کتابخوانی هشت بهشت در سومین دوره از برگزاری آن ثبت‌نام کنند.
آزمون این مسابقه، چون دوره‌های پیشین در آخرین جمعه هر ماه (۲۷ خردادماه ۱۴۰۱) از ساعت ۹ تا ۲۴ به‌صورت مجازی (آنلاین) برگزار می‌شود.

به دانشجویان برگزیده این مسابقه جوایز ۵ میلیون ریالی اهدا می‌شود.

چنانچه دانشجویانی در ورود به سایت و یا ثبت‌نام با مشکل مواجه شدند می‌توانند به آیدی تلگرامی @FarhangiJUT اطلاع دهند.

عضویت در کانال تلگرامی مسابقات کتابخوانی هشت بهشت با شناسه  FJUTBookRC@ امکانپذیر است.

آدرس صفحه اینستاگرام معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران هم  fju_tehran@ است.

نسخه الکترونیکی کتاب «سرکار علیه»، در بن‌سازه‌های(پلتفرم )طاقچه و فدیبو موجود است.

انتهای پیام