• کتاب «رویای نیمه شب»، منتخب هشت‌بهشت

    معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، کتاب «رویای نیمه شب»، اثر مظفر سالاری را برای مسابقه کتابخوانی هشت‌بهشت و مطالعه دانشجویان انتخاب کرده است.به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، رویای نیمه شب، رویایی است از جنس عشق که در فضای مذهبی شهر…
  • آزمون کتاب «سه‌دیدار با مردی که از فراسوی باور ما می‌آمد»

    آزمون در روز جمعه 27 بهمن ماه از ساعت 9 صبح الی 24 در دسترس خواهد بود. و هر دانشجو صرفا یک مرتبه حق شرکت در آن را دارا می باشد.
  • ثبت‌نام مسابقه ملی ارائه سه دقیقه ای

    جهت ثبت نام در مسابقه روی لینک زیر کلیک نمایید.
  • مسابقه ملی ارائه سه دقیقه ای

    بسمه تعالیمعرفی مسابقه ملی ارائه سه دقیقه ای «سدید»مسابقات ملی ارائه سه دقیقه ای سدید بستری برای رشد و تقویت مهارتهای ارتباطی بیانی و ایده پردازی در دانشجویان، کاربردی کردن پژوهشها و تحقیقات دانشجویی، ترویج فرهنگ مطالعه و ترویج گفتمان علم است. این مسابقات…
  • کتاب «سه‌دیدار با مردی که از فراسوی باور ما می‌آمد»، منتخب هشت‌بهشت برای مطالعه دانشجویان

    کتاب «سه‌دیدار با مردی که از فراسوی باور ما می‌آمد»، منتخب هشت‌بهشت برای مطالعه دانشجویان معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، این بار کتاب «سه‌دیدار با مردی که از فراسوی باور ما می‌آمد»، اثر نادر ابراهیمی را برای مسابقه کتابخوانی هشت‌بهشت و مطالعه…
  • جهت شرکت در آزمون به منو آزمون مراجعه نمایید
  • آزمون در روز جمعه 26 آبان ماه از ساعت 9 صبح الی 24 در دسترس خواهد بود. و هر دانشجو صرفا…
  • پیشنهاد مطالعه کتاب «بازگشت به رام‌الله» به دانشجویان و عموم مردم برای شرکت در مسابقه…
  • هر ماه یک کتاب،‌ یک مسابقه📚 🟡 هم‌صدا با ملت‌های جهان و در حمایت از "مردم مظلوم غزه" 📒…
  • آزمون در روز جمعه 26 آبان ماه از ساعت 9 صبح الی 24 در دسترس خواهد بود. و هر دانشجو صرفا…

آغاز طرح بهارانه کتاب 1400 از امروز

طرح بهارانه کتاب 1400 نخستین طرح حمایت از کتابفروشی‌ها در سال جدید با مشارکت 860 کتاب‌فروش از سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران به نقل از ایبنا، هفدهمین دوره طرح‌های فصلی با عنوان بهارانه کتاب  1400 با مشارکت 860 کتاب‌فروش از سراسر کشور از امروز دوشنبه 17 خرداد به‌مدت یک‌هفته تا 23 خرداد‌‌ماه از سوی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجری‌گری موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، برگزار می‌شود.

در این طرح مخاطبان می‌توانند تا سقف 200 هزار تومان و 20درصد تخفیف از کتاب‌فروشی‌های عضو طرح خرید کنند. کتاب‌‌های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی مشمول این میزان تخفیف هستند.        

 در بهارانه کتاب، 124 کتابفروشی پایتخت و 736 کتابفروشی از دیگر استان‌‌ها در بهارانه کتاب مشارکت دارند. اسامی و مشخصات کتاب‌فروشی‌های عضو طرح «بهارانه کتاب ١٤٠٠» به تفکیک هر استان بر روی سایت tarh.ketab.ir قابل مشاهده است.

 طرح‌های فصلی از سال 1394 با شعار «کتاب‌فروشی به وسعت ایران» با مشارکت 200 کتاب‌فروش از سراسر ایران هم‌زمان با  بیست‌و‌سومین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی برگزار شد. در مجموع وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی در 6 سال گذشته حدود 30 میلیارد تومان اعتبار برای برگزاری 16 طرح فصلی تخصیص داده است.