کتاب «حرکت» نوشته «علی صفائی حائری» به‌عنوان موضوع هشتمین و آخرین مسابقه مجازی کتابخوانی از دومین دوره مسابقات «هشت بهشت» در سال 1400 برای دانشجویان سراسر کشور انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، کتاب حرکت از سلسله سخنرانی‌ها و مباحث تربیتی استاد «علی صفایی حائری» (عین ـ صاد) است که در سال 57-1356 در میان شماری از دانشجویان، ایراد شده است. در این مجموعه خواننده به مباحث ضرورت، جهت و نیازهای حرکت انسان، آشنا می‌شود. ضرورت حرکت و رشد آدمی، با توجه به سه عامل قدر و ارزش، ترکیب خاص و نیازهای او و با توجه به درک فاصله میان وضعیت موجود و مطلوب، توضیح می‌یابد.

در بحث «جهت حرکت»، هدف چیزی بالاتر از عدالت و آزادی و رفاه و تکامل ـ که آرمان های کنونی انسان معاصرند ـ معرفی می‌شود. چون هدف برای چنین انسانی که حرکت برایش ضرورت دارد، رشد اوست. هدف نه تنها تکامل انسان و استعدادهای او که جهت به استعدادهای تکامل یافته ی اوست. در مبحث «نیازهای حرکت»، پس از شناخت این نیازها، چه در رابطه با خود انسان و چه در رابطه با دیگران یا با محیط کار، تحلیل برای رفع این نیازها داده می‌شود.

دانشجویان سراسر کشور علاقه‌مند شرکت در این آزمون می‌توانند با مراجعه به سایت باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران به نشانی BookRc.ir برای ثبت‌نام در این مجموعه مسابقات اقدام کنند.

آزمون این دوره از مسابقه کتابخوانی«هشت بهشت» با موضوع کتاب «حرکت» روز جمعه 27 اسفند ماه 1400 از ساعت 9 تا 24 به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

به دانشجویان برگزیده این دوره از مسابقات جوایز  2 میلیون ریالی اهدا می‌شود.

دانشجویانی که در ورود به سایت و یا ثبت‌نام مشکل دارند به آیدی تلگرامی @FarhangiJUT اطلاع دهند.

 

جهت ثبت نام روی لینک زیر کلیک نمایید.( مسابقه مخصوص دانشجویان می باشد)