برگزاری مرحله استانی دومین دوره «مسابقات ملی کتاب سه دقیقه‌ای» ویژه دانشجویان دانشگاه‌های استان تهران

معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران با حمایت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی کشور مرحله استانی دومین دوره «مسابقات ملی کتاب سه دقیقه‌ای» ویژه دانشجویان دانشگاه‌های استان تهران را با شعار «فرصتی برای معرفی کتاب‌های خوب» به‌ صورت حضوری در تاریخ دوشنبه 25 بهمن‌ماه 1400  در دانشگاه تهران برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، در این رویداد فرهنگی که فرصتی برای معرفی کتاب‌های خوب و اثرگذار با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های دانشجویان و پاسداشت زبان پارسی محسوب می‌شود دانشجویان شرکت‌کننده در هر دو دوره مسابقات کتابخوانی «هشت بهشت» هم می‌توانند شرکت کنند.

آشنایی و انس دانشجویان با کتاب و به اشتراک گذاشتن تجربه‌های کتابخوانی آنان، تقویت مهارت‌های بیانی و ارتباطی از اهداف مهم برگزاری «مسابقات ملی کتاب سه دقیقه‌ای» عنوان شده است.

دانشجویان تمام مقاطع تحصیلی همه دانشگاه‌های استان تهران می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

دانشجویان علاقه‌مند شرکت در این مسابقات ملی میتوانند جهت ثبت‌نام و دریافت آئیننامه، تصویر کارت دانشجویی خود را به همراه شماره تماس به آدرس این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال کنند.

دومین دوره «مسابقات ملی کتاب سه دقیقه‌ای» در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ با نظارت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی کشور و با همکاری ۲۰ واحد سازمانی جهاددانشگاهی در ۱۶ استان کشور اجرا می‌شود.

جوایز برگزیدگان مرحله دانشگاهی این مسابقه ملی به شرح ذیل است:

نفر اول ۸ میلیون ریال

نفر دوم ۶ میلیون ریال

نفر سوم ۴ میلیون ریال

علاقه‌مندان میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 021-66490330 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام