منتخب نهایی دور نخست مسابقات «هشت بهشت»:

این سبک مسابقه کتابخوانی هشت بهشت را برای نخستین بار تجربه می‌کردم

منتخب نهایی دور نخست مسابقات «هشت بهشت» با بیان این‌که این سبک از مسابقه کتابخوانی هشت بهشت را برای نخستین بار تجربه می‌کردم، گفت: من در 3 سال اخیر در مسابقات کتابخوانی بسیاری شرکت کردم اما همگی یک مرحله‌ای بود ولی مسابقه کتابخوانی هشت بهشت برای نخستین بار هشت مرحله‌ای بود.

مهندس «سام فلاحی» در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران با بیان این‌که کتاب‌های پیشنهادی در این مجموعه مسابقات از تنوع خوبی برخوردار است، در ادامه اظهار کرد: در دور نخست این مسابقه انواع کتاب‌های سیاسی، انقلابی، مذهبی و ... وجود داشت و مطالعه این کتاب‌ها علاوه بر سرگرمی آموزنده هم هست.

وی انگیزه مالی را هم عاملی برای شرکت در این مسابقات دانست و خاطرنشان کرد: البته از 8 عنوان کتاب پیشنهادی دور نخست مسابقه من دو عنوان کتاب بینوایان و پیرمرد و دریا را پیش از این مطالعه کرده بودم اما سبک مورد علاقه من کتاب‌های رمان است.

این دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر و هوش مصنوعی با بیان این‌که کتاب‌های انتخاب شده باید در همه قالب‌ها باشد، گفت: چون سلیقه‌ها متفاوت است.

فلاحی با بیان این‌که فضای سایت و اینستاگرام در دومین سال نسبت به سال گذشته بهتر شده است، افزود: امیدوارم با دقت بیشتری اطلاع‌رسانی شود تا علاقه‌مندان دچار سردرگمی نشوند.

وی با تشکر و قدردانی از زحمات مسئولان برای برگزاری این قبیل مسابقات در پایان پیشنهاد داد که در ایام کرونا برگزاری تقدیر از برگزیدگان به زمان دیگر موکول شود و جوایز نقدی زودتر اهدا شود.

انتهای پیام