معرفی:


بعضی از آمریکایی ها با ارائه اسناد، مدارک و دلایل متقن اظهار می دارند که آمریکا در چنگال جهودان صهیونیست است و در حقیقت، دموکراسی (یا مردم سالاری) - یعنی حکومت مردم بر مردم - در آمریکا حاکم نیست. بلکه زایناکراسی (Zionocracy) (یا صهیوناکراسی و به عبارت دیگر، صهیون سالاری) - یعنی سلطه صهیونیسم بر مردم - حاکم است و آمریکا در سیطره جهودان صهیونیست می باشد. لذا می گویند که آمریکا را نباید ایالات متحده آمریکا خواند، بلکه باید آن را ایالات متحده اسرائیل - (یوزریل - یوسرائیل) (USRAEL) - نامید. این کتاب به بخشی از این حقایق و نیز مطالبی پیرامون این موضوع پرداخته است.
لغت (USRAEL) چگونه شکل گرفته است: آمریکایی ها، دو نام (USA) «یو اس ای» و (ISRAEL) «اسرائیل» را ترکیب کرده اند و حرف A را از (USA) «یو اس ای» و همچنین IS را از ISRAEL «اسرائیل» حذف نموده اند و بعد، آن دو را به هم متصل کرده اند و لغت جدید USRAEL «یوزریل»» (ایالات متحده اسرائیل) حاصل شده است.
نگارنده کتاب تلاش کرده است در این اثر با استفاده از آمارها و تحلیل ها و همچنین برای اثبات ادعاهای خویش از منابع آمریکایی و صهیونیستی استفاده کند تا هیچ جای اما و اگر و حرفی برای آنان باقی نگذارد و به هیچ وجه از منابع و مآخذ جمهوری اسلامی ایران، بهره ای در نگارش این کتاب نبرده است. عمدتاً از دایره المعارف فانک و گنالز (Funk and Wagnalls) استفاده کرده است که یک دائره المعارف آمریکایی است که متعلق به یهودیان است. در این کتاب نویسنده به جای کلمه یهود، از جهود استفاده می کند که منظورش همان کلیمیان و یهودیان است.
این کتاب در بخش های مختلفی تنظیم شده است. کتب دینی؛ نقشه راه و ماهیت جهودان، جنایات علیه بشر و بشریت توسط جهودان صهیونیست (جنگ جهانی اول، جنگ جهانی دوم و ماجرای هولوکاست، فعالیت های غیر صلح آمیز اسرائیل و ترور جان اف کندی به دستور بن گورین و توسط عوامل موساد)، دموکراسی در آمریکا، نوع حکومت و انتخاب رئیس دولت در انگلیس، کانادا، استرالیا، نیوزیلند و غیره، و نکاتی چند پیرامون وضعیت فرهنگی آمریکا می آید.
در پایان کتاب هم بخشی تحت عنوان ضمیمه مباحثی درباره عهد عتیق، اسامی پیامبران و مرد و زن طبق اظهار نظر یهودیان، فعالیت های ضد مسیح و لیست موزه های هولوکاست یهودیان در دنیا و تصاویر از شخصیت ها و جنایات صهیونیسم می آید.