معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران از میان آثار ارسالی به دبیرخانه مسابقه دانشجویی سیزده پس از بررسی و داوری 3 نفر را برگزیده اعلام کرد.

به گزارش معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، این معاونت در آستانه سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری کشور 28 خرداد 1400 مسابقه‌ای را با عنوان مسابقه سیزده ویژه دانشجویان برگزار کرد.

در این مسابقه از دانشجویان مقاطع تحصیلی کارشناسی، ارشد و دکتری همه دانشگاه‌ها خواسته شده بود تا یک پرسش از رئیس‌جمهور منتخب سیزدهم را در زمینه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... مطرح کنند.

همچنین مقرر شده بود به پرسش‌های منتخب دانشجویی جوایزی تعلق بگیرد و در نهایت این پرسش‌ها در اختیار رئیس‌جمهور سیزدهم قرار گیرد.

اسامی 3 دانشجو و پرسش‌های آن‌ها به شرح ذیل است:

1. طاهره رضائی‌راد دانشجوی شیمی از دانشگاه کاشان

پرسش منتخب: با توجه به این‌که یکی از معضلات اصلی جامعه امروز بی‌عدالتی در زمینه‌های مختلف است برای برقراری عدالت به‌عنوان مثال برای جلوگیری از وارد شدن سلایق شخصی به جای مهارت و دانش مصاحبه‌گر در مصاحبه‌های دکتری و استخدامی شما چه راهکاری را پیش خواهید گرفت؟

 

2. سید امیر یحیوی دانشجوی علوم سیاسی از دانشگاه تهران

پرسش منتخب: با توجه به ضرورت‌های توسعه علوم انسانی در کشور و تولید علم متناسب با زیست ایرانی اسلامی برنامه شما برای گسترش همکاری میان دو نهاد حوزه و دانشگاه به‌عنوان دو نهاد مرجع در این زمینه چیست؟

 

3. سید محمد فاضل ناظمیان دانشجوی مهندسی برق از دانشگاه علم فرهنگ

پرسش منتخب: راهکار شما برای رسیدن به آرامش روحی و روانی مردم در زمینه‌های مختلف اعم از سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اشتغال و ... چیست؟

انتهای پیام