"امام علی علیه السلام :کتاب باغ و بوستان دانشمندان است"  

 

 

آشنایی با طرح مجموعه مسابقات کتابخوانی"هشت بهشت"

کتاب و کتابت از اولیندپدید های فرهنگی جامعه بشری است و گزافه نیست اگر بگوییموبه همین نسبت تاثیر گذار ترین پدیده در رشد فرهنگی،سیاسی،اجتماعی و اخلاقی بشر محسوب می شود.ایفای این نقش آنچنان ملموس و غیر قابل انکار است که امروزه نرخ سرانه مطالعه یک کشور در تعیین میزان توسعه یافتگی و رشد فرهنگی و اجتماعی نقش محوری دارد.در همین راستا معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران با همکاری مهاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران اقدام به طراحی و برگزاری مجموعه مسابقات کتابخوانی "هشت بهشت"نموده است.

در طرح "هشت بهشت" با بررسی های کارشناسانه  هشت عنوان کتاب برای برگزاری مسابقات ماهانه در سطح دانشگاههای منطقه ۱ کشوری (استان های تهران و البرز)انتخاب شده است . این مسابقات بصورت آنلاین و ماهانه برگزار میشود و در هر ماه از بین شرکت کنندگان به ۲۴ نفر هدایای نقدی تعلق می گیرد. علاوه براین به هشت نفر از دانشجویانی  که در هشت مسابقه کتابخوانی بیشترین امتیاز سالانه را کسب کنند جوایز ارزشمندی تقدیم می شود.

دانشجویان عزیز برای شرکت در این طرح بزرگ کتابخوانی می بایست در این سایت ثبت نام کنند .دبیرخانه طرح "هشت بهشت" از طریق شماره تماس و یا ایمیل  ارائه شده علاقمندان  را درجریان مراحل و کیفیت برگزاری مسابقات قرار می دهد.